Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Hört några rykten?

  1. #1

    Hört några rykten?

    Hej på er,
    Är det nån av er som någon kontakter hos tillverkaren?
    Det finns många kvarstående problem med Azbox (har en Premium HD+) så jag har sett fram emot version 1.0 av firmware. Dvs en lite mer färdig och rättad version.

    Nu har det gått mycket längre tid än vanligt sen senaste FW. Så det skulle vara intressant om någon har hört något. Är det version 1.0 som kommer snart, eller har de övergett nuvarande hårdvara och sitter och kodar för en ny hårdvarurelease?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det sista jag hörde var att dom stödjer utvecklingen av Enigma2 till boxarna. Dock kommer dom fortfarande att utvecka sin egen (OpenSat) mjukvaran.

    Hörde lite lösa rykten om att deras huvudutvecklare hade problem med sitt visum så det ställde till en del, men tror att han ska vara tillbaka nu igen.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. inte likt mig sprida rykten...men key 26...!
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 14:12
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-06, 09:10
  3. Spekulationer och rykten....
    Av Pytten i forum Com Hem
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 11:07
  4. [LÖST] har hört!!!
    Av [KC]magic i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 15:13
  5. [LÖST] har hört
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 19:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss