Hej

Tänkte att är det någonstans man kan få hjälp så är det väl på comhit :=)

En bekant har vart på resa till kni och köpt sig två stykcen Iphone kopior, dessa har hans familj nu då han själv tragiskt förolyckades innan hemresan, han skulle försöka ordna dessa för rent !kina orginal" är dom rätt så kassa, konstiga menyer och väldigt seg touch jämfört med min orginal 3GS t.e.x.

Jag har fått låna dessa nu och skall försöka se om det fins något att göra, så nu till min fråga, kan jag lägga in IOS4 i dessa, alltså från apple eller en coustom från nätet med andra ord. hur går jag till väga? går det att få till det via itunes eller något annat lämpligt program??? tacksam för hjälp, vore skoj att få hjälpa hans döttrar med detta efter hans bortgång

Vad jag kunnat lista ut heter den ena MT6235 och jag har kommit så långt att jag ordnat drivrutiner från nätet och et pc suite program, rätt kasst :=)

den andra verkar heta Sci Phone model i9+++ och den har jag inte kommit någonstans med ännu

Det roliga är i alla fall att dessa har båda två, dubbla simkortsplatser och även plats för minneskort under skalet :=)

nu hoppas jag på comhit snubbarna :=)