Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hjälp mig välja box! Hyro 9900 HD kanske?

  1. #1

    Hjälp mig välja box! Hyro 9900 HD kanske?

    Tjena! Någon som har någon idé vad jag ska välja för box? Vill ha en med bra bild. HD. Är det någon som har någon erfarenhet av Hyro 9900 HD?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger

    Finns många duktiga här

    Hej !

    Tror du måste kanske speca lite användnings område och förväntningar mm. Finns många duktiga här på forumet jag är inte en av dom

    Själv skulle rekomender en DreamBox men då måste man också kunna "lite" om IT för att kunna nyttja den fullt ut, alternativt att du får hjälp med conf av boxen. :thumbup:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Köper du en hyro så behöver du inte kunna ett skit. Ska du koppla upp mot server så är det bara att knappa in cccam el newcamd-uppgifterna.

    Bra bild, enkel att använda, timeshift och inspelning funkar bra. Det enda som jag upplever med min 9900 är att det är sega byten mellan sateliterna och ibland efter uppstart får man vänta ett tag innan kanalerna hoppar igång. Annars trivs jag kanon med den.
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

Liknande ämnen

  1. Hyro 9900 HD
    Av Muggesand i forum Övriga mottagare
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 17:14
  2. Hyro Box
    Av erikahn i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-17, 18:21
  3. Hjälp mig att välja mottagare
    Av reecord i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 20:39
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 14:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss