Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: DE-133d Phoenix edition

  1. #1
    razorx
    Gäst

    DE-133d Phoenix edition

    Eftersom att DE helt upphört med updateringar för sina images tog ett par hackers från Italien på sig jobbet med att fortsätta utveckla en av dom bästa images som finns för dm800. Än sålänge finns den för orginal samt sim2.01 jag har även läst att folk med Ferrari lyckats annvända imagen för orginal och sedan flashat Ferrari bl. Imagen hittar ni här http://www.sim2800.com/

  2. #2
    Har precis installerat denna på min 800-klon och den funkar utmärkt.

  3. #3
    razorx
    Gäst
    Nice såg att den även fanns patchad för sim1. Håller även på att ordna en för e-star sim.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    vad e detta för nytt sim? fördel mot andra sim?
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  5. #5
    razorx
    Gäst
    Vet inte riktigt ännu vilka fördelar det har. Men den visar #76 vid start och annvänder en egen secondstage. Image utbudet är väldigt tunt för tillfället men jag hoppas deras bootloader funkar på samma sätt som ferrari och sim2.01.

  6. #6
    Märkte nu att om man laddar ner skins från addon-menyn så dyker dessa inte upp i menyn där man väljer skin (utseende).

    Undrar var de nedladdade hamnar och hur man byter till dem?

Liknande ämnen

  1. lime-wire edition 2005?
    Av west ham i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-06-02, 14:27
  2. SIMS deluxe edition kopiera?
    Av Bengt Bengtsson i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-01-07, 22:46
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-25, 14:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss