Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Behöver hjälp med Cardsharing

  1. #1

    Behöver hjälp med Cardsharing

    Är det möjligt att skicka vidare en kod från sommarstugan till husvagnen efter att först skickat runt koden i hemmet och sedan vidare till sommarstugan?

    Är det då man använder Spider eller bör man göra en egen user i sommarstugan som resharar till husvagnen?

  2. #2
    razorx
    Gäst
    Du bör skapa nya users i din server istället.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Du bör skapa nya users i din server istället.

    Det må så vara att jag bör detta, dock var inte det frågan... (Ja jag betalar faktiskt för både boxer och viasat i men har viasat via bredbandet så det är inte direkt smidigt...OM det nu var det du pikade om)

    Jag frågar om det är tekniskt möjligt att köra så... framförallt ihop med slingboxar så jag slipper parabol...


    EDIT: Gjorde en tankevurpa tidigare... jag behöver ju ingen DB i vare sig husvagnen eller sommarstugan om jag kör slingbox! Weee :P

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Behöver hjälp
    Av rob2003 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 08:46
  2. behöver hjälp
    Av the_crippler i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 21:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss