Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 30

Ämne: Conax AU ?

  1. #11
    Även om sannolikheten är minimal att man får ut nåt så tror jag inte den är 0%
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #12
    Filerna som skall användas är ingen hemlighet dom finns "överallt", problemet är att det inte är nån som lyckats få ut nått användbart varesig före eller efter programmeringen.

    Om sen sannolikheten är 0% eller strax däröver är väl ointressant för jag tror inte att "Dreamcardgänget" släpper kort och filer utan att veta att det 100% säkert.

    Jag kanske är lite paranoid och ser konspirationer överallt men betänk detta:
    Från nyår är en nyckel publik för CD ( blev den släppt eller var det det ett hack? )
    Marknaden exploderar av div tillbehör för att kunna titta (S/I, BC, M2 o Titanium)
    6 månader senare kodar CD om och inget fungerar längre
    Nästan samtidigt kommer "underbarnet" som säljs för sviniga priser

    Är inte detta ett underbart sätt att marknadsföra sitt svindyra kort, först ser man till att folk kan titta, sen när CD kodar om så vill folk ha mer, och vips så finns det att handla :roll:
    Nån sitter numera och håvar in mycket deg på detta

  3. #13
    Alltså, inget vet hur de har fått tag på nycklarna eller hur kortet fungerar. Det enda vi vet är att det fungerar, eller?
    Går det överhuvet taget att få reda på något om kortets innehåll.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

  4. #14
    T-bird: INGET är 100% säkert....

    Dom trodde ju tom att Viaccess va 100% säkert när det kom... :roll:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #15
    Så länge vi mäniskor finns och uppfinner saker så finns de alltid någon som uppfiner ett sätt att ta sig runt de som någon anna bygde

    //Stimo

  6. #16
    @JohanF
    När det gäller Viacces så var svagheten korten och inte algot i sig.
    Idag vet man precis hur Conax fungerar men har det blivit lättare att fåfram nycklar?

    @Stimo
    Det kan vara sant men frågan är om man har någon nytta av informationen den dag man lyckas

  7. #17
    Ja och? Korten är väl en del av systemet.


    Det enda jag sa va ju att sannolikheten att man lyckas knäcka ett system kan ALDRIG va 0%.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  8. #18
    Eftersom diskussionen verkar skapa irritation och att tjafsa om en procentsats var inte min mening, så jag lägger ned den här tråden.

    No hard feelings guys

  9. #19
    Vi kan lägga ner pajkastningen men inte kort diskussionen för det var väl det egentligen tråden handlade om
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

  10. #20
    vad skall man andväna m2 kort till, finns det något specielt som man kan andvända dom till som inte goldcard och funcard klarar?

Liknande ämnen

  1. conax alt
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 17:17
  2. [LÖST] Conax Key 21
    Av trollhattan87 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 14:33
  3. [LÖST] conax.dat
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 19:34
  4. au på conax
    Av putte_p i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-07-12, 20:57
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss