Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: SI till viaacess?

  1. #1

    SI till viaacess?

    Går det att köra med ett season interface kort till en cd-box med ca-modul?Isåfall vilket program ska man använda till en Grundig mottagare?

  2. #2
    om det är viasats utbud du ska koda av i en viaccess modul ska väll det gå alldeles utmärkt, men varför inte ett GK? :?

  3. #3
    Jag har redan ett gk,men Grundig mottagaren går inte att koda om via fjärren så jag får gå till min kompis varje gång det behövs kodas om.Sen tänkte jag vara förberedd för conax ifall att de släpper ut en ny nyckel.Kunde köpt en brännare,men det känns som SI-kortet blir det billigaste alternativet.Jag har förstått att man ska använda ett programm som heter wallbanger.Där finns många att välja mellan.Vilket passar bäst till Grundig mottagaren?

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-18, 12:50
  2. viaacess 2 eller conax villket är hårdast?
    Av braindead i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-17, 14:34
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 11:58
  4. Parabolnissens Viaacess Editor
    Av ankaon i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 15:03
  5. [LÖST] nån som vet när viasat starar med viaacess 2
    Av nos.is.fun@swipnet.se i forum Viasat
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 12:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss