Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Några andra kanaler!

  1. #1

    Några andra kanaler!

    Kan man få in några andra kanaler när man ha viasat (allså via parambol) än dom viasat erbjuder?

    Te.x kanal 5

    Viasat?
    Conax?
    Canal digital?
    Comhem?


    Tack för svar!

    ////Linus

  2. #2
    Du får utveckla frågan lite bättre. det beror på vilken motagare du har. och vilka sateliter du har kopplat in men viasat och alla fria kanaler bör du kunna se. om inte din motagare är låst till viasat.

  3. #3
    Just nu har jag Viasat. Men jag undrar om jag kan få fler kanaler (te.x Kanal 5 el. TV4 plus)
    Jag har en box som heter 9802 S och den är inte spärrad.
    Jag har ett huvud på som är riktat på Sirius 5 garder åt något håll.
    Kan jag få andra kanaler nu jag skaffa gärna ett huvud till på paramboler och skaffa gärna ett pirat kort till.

    ///Linus

  4. #4
    Först och främst måste du köpa en till LNB, rikta den mot Thor (1.0W). Oavsett orginal kort eller piratkort så får du lägga ut mycket pengar på Canal Digitals utbud. Annars kan du rikta den mot Astra eller Hotbird och få ett mycket brett kanalutbud, kolla här http://www.lyngsat.com/dig/europe.shtml. Finns filer till nästan alla paket där.

    Mvh

  5. #5
    uhm, som vanligt skriver jag bara massa tok.. glömde en ganska viktig sak. Oavsett vad du ska se så behöver du förmodligen någon form av modul också, Thor -> Conax -> Conax modul. Vill du se europeiska så är det bl a Nagra och Seca som gäller, kolla på lyngsat. Där finns info om vad som är kodat i vad.

    Mvh

  6. #6
    Men vilket sorts kort behöver jag för te.x hotbird 4
    Vad kan man få tag på de i så fall?


    ///Linus

  7. #7
    Funcard är ju att rekommendera..

  8. #8

    ****Racercykel***** 2500:-

    Funcard har jag men var får jag tag på filerna (hex)?

  9. #9
    Använd SiddFun9, lite tveksam om man får lägga ut länkar här.. så jag gör det inte. Använd google..

  10. #10
    Att länka i en tråd för att hjälpa någon är helt ok att starta en ny tråd bara för spamma en länk är inte ok.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Viasat / andra kanaler
    Av wessa i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 17:46
  2. Visat och några andra kanaler...
    Av MuPPz0r i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-24, 15:32
  3. [LÖST] Alla andra kanaler utom c+
    Av Tomppa i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-09, 18:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss