Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Viasat AU, "baskort till Viasat guld"

  1. #1
    pa25182001
    Gäst

    Viasat AU, "baskort till Viasat guld"

    Hej

    Jag har läst lite här på sidan om au kort av original (baspaket). Bl a hittade jag det här

    "kanalerna i baspaketet kör på 08 så det skickas aldrig några uppdateringar till dom korten."

    Detta kan förklara de problem jag har, jag har gjort ett au kort av mitt originalkort och ändrat de två sista i ppua till 00, men jag får inte in mer än basutbudet.

    Men kan detta stämma om jag ändrar de två sista i ppua till 00 borde jag inte få alla uppdateringar då, jag måste väl ha rätt mk nycklar om inte så borde väl de behöva sända ut ett nytt kort till mig om jag ex beställer Viasat guld. Skulle någon vilja förklara detta för mig.

    // Pelle

  2. #2
    Testa ua från din provider med UAtest 1.09 den är iofs inte purfärsk men borde stämma.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    LillTroll
    Gäst
    För att Nordic ska fungera så måste du ha läsa av ett kort med guld eller silver abbonemang.

  4. #4
    LillTroll
    Gäst
    Eller varjefall Tv1000 och några fler.

  5. #5
    Beställer du guld så får du antagligen en ny mk.

  6. #6

    Viasat AU

    Men om man gör ett AU med bas-abonnemang som grund, så kan man väl ändå remota Nordic, Ticket och allt annat, eller?

  7. #7
    Med rätt fil/kort så kan du det!

    majos :smile: :smile:

  8. #8

    Viasat AU, "baskort till Viasat guld"

    Med funcard slipstream, lcd på, utgå från bas-abonnemang, skulle det funka till Thomson-boxen, viasat?
    En del blir väl au då, men resten kan man remota?

  9. #9
    LillTroll
    Gäst
    Då är det bättre med ett helt vanligt remote kort. Om du ändå ska remota så mycket.

Liknande ämnen

  1. " Viasat ger box till TV4-tittare "
    Av justin i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-13, 14:22
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-11-22, 12:48
  3. Editera Hexfilerna i "Viasat utan conaxkort"
    Av jfs i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-28, 15:47
  4. ViaSat "Guld"/ Au Ticket
    Av HM i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-17, 14:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss