Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Det verkar vara dags!!

  1. #1

    Det verkar vara dags!!

    :-(

    Detta läste jag i comhem boxens navigator ikväll:

    "Byte av Programkort.
    Ett säkrare programkort har tagits fram för att försvåra verksamheten för piratkopierare.Den 6 oktober påbörjas utskicken av korten till befintliga och nya kunder".
    :-( :cry: :x
    Sikket j**la sett!!

  2. #2
    Hehe, nu börjar det roliga.

  3. #3

    skall vi...

    Skall vi utgå från ett Conax kort.Det verkar ju liksom lite tråkigt och dyrt med Pentacarden.

  4. #4
    Har man inte suttit framför datorn tillräckligt mycket så lär man väl göra det nu . :P + att man får stå ut med ÄNNU mer tjöt ifrån kärringa
    Mvh // tropical

  5. #5

    jag får väl..

    jag får väl säga till kärringa att jag inte skall titta på någon sport på ett tag och att hon gärna får låna tv:n ett tag nu för jag kommer också att behöva grejsa med datan ett tag framöver.Problemet blir bara att få henne stanna kvar vid tv:n när alla sevärda kanaler slocknar...

    :roll:

  6. #6
    Det är bara att köpa ett orgkort...Snåla inte på utbudet. Ju mer kanaler desto mer tid får man av käringa framför datorn.

  7. #7
    Hahaha :P :P lycka till . Det känns att det behövs för många av oss .
    Annars kan vi väl öppna en tråd för "nyskillda " :P :lol:
    Mvh // tropical

  8. #8
    Måste bara "buga" för MrF avatar....Det blir SMGULD i år igen och då ska jag gå på alla slutspelsmatcher!!! FRÖLUNDA!!!!!!!

  9. #9
    Vilket skit... fick hem min box och kort för en vecka sen (gamla kortet och boxen) och när jag frågade hade de ingen aning om när eller ens om det skulle bli nya kort. Fattar inte hur de ska kunna byta till conax utan att byta box. Sagem boxen dom skickar ut har ju bara inbyggd viaccess modul...

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 06:52
  2. Verkar omöjligt det här....
    Av csan i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 10:49
  3. cardhsaring verkar vara på tapeten
    Av diskonto i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 11:21
  4. Det verkar ..
    Av Lalle i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-14, 09:58
  5. Det här verkar ju toppen !!
    Av TheForce i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-05, 17:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss