Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Noob som behöver hjälp

  1. #1
    vukan
    Gäst

    Noob som behöver hjälp

    Är helt ny inomdetta område och har ett par frågor.

    1. vilken box ska jag köpa? (vill använda mig av boxers utbud eftersom den ska kunna va med i husvagnen.)

    2. är det nån som vet hur cardtrix.net´s dreamcard-kort funkar... är dom pålitliga och är cardtrix pålitliga?

  2. #2
    Gäst
    Boxer är i processen att byta till Via 2. Vilket som det ser ut nu betyder stopp för fritt tittande.

    Vänd dig till en radiohandlare och teckna ett abonnemang i samband med köpet. Det blir inte billigare att köpa ett kort, du kommer bara att bli besviken, förbannad och känna dig blåst.

    /Spock

  3. #3
    vukan
    Gäst
    ok men är det nån idé att köpa en brännare (t.ex infinity usb) och kort da? man kan väl alltid kopiera kompisens comhem kort med den(brännaren)

  4. #4
    Gäst
    Ehhh, Comhem och Boxer är två olika providers (och DVB system) - det går inte.

    Du kan få bild på Boxer nu och fram tills dess att simulcrypt tiden är över, dvs när alla gamla kort är utbytta. Men hur länge det varar vet man inte.

    /Spock

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 16:58
  2. Jag behöver hjälp....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 15:40
  3. noob som behöver hjälp
    Av Erik- i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-01, 14:26
  4. Behöver hjälp...
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 20:06
  5. [LÖST] behöver hjälp
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 18:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss