Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: digitalbox

  1. #1
    berga
    Gäst

    digitalbox

    hallå.. tänkte bara höra om nån vet vad en Comhembox är värd. jag funderar på att inte skicka tillbaka boxen till comhem, dom säger att dom isåfall debiterar mig "återanskaffningsvärdet".... jag har ingen aning om hur mycket det kan vara.... om någon vet så skulle jag vara glad för svar...

    tack..

  2. #2
    provider
    Gäst

    Re: digitalbox

    Citat Ursprungligen postat av berga
    hallå.. tänkte bara höra om nån vet vad en Comhembox är värd. jag funderar på att inte skicka tillbaka boxen till comhem, dom säger att dom isåfall debiterar mig "återanskaffningsvärdet".... jag har ingen aning om hur mycket det kan vara.... om någon vet så skulle jag vara glad för svar...

    tack..

    Sålde en av mina SAGEM boxar för 3000:- utan kort. (18/12-02)

  3. #3
    Vunder31
    Gäst
    Jag fick ett brev där ComHem meddelade att jag skulle få en faktura på 3000 kr om jag inte skickade tillbaka boxen. De säljs för drygt 3000 kr på Blocket, så man går väl kanske inte i förlust...

    För ett tag sedan läste jag om en billigare dansk box som kunde användas i ComHem-nätet. Någon som kan ge några tips?

  4. #4
    Bouncer
    Gäst
    Köp en box av märket Humax, kolla återförsäljare på nätet. Köpte en ny box i höstas för 3100:- med 1 års garanti.

  5. #5
    vilka Humax funkar till comhem då?

  6. #6
    zata
    Gäst
    Humax 5100C och 5200C funkar till ComHem.
    5100C kräver en Viaccess CA-modul, medan 5200C har inbyggd viaccess.

  7. #7
    Fungerar Humax BTCI-5900 C Då???? :lol:

  8. #8
    zata
    Gäst
    Ingen aning. Hittar ingen info på Humax webbplats. Men om det står någonstans att den är för DVB-C så ska det funka, förutsatt att den har möjlighet till Viaccess.

Liknande ämnen

  1. Digitalbox köp
    Av Kimze i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 13:27
  2. UPC:s Digitalbox??
    Av Purra i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-22, 21:55
  3. DigitalBOX
    Av born52 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-09, 18:04
  4. Digitalbox
    Av stocke i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 19:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss