Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: GigaAir

  1. #21
    Pröv att byte om på dom .
    Mvh . Matex

  2. #22
    gjort det..................provat alla möjligheter...vad jag vet...

    E juh pissenkelt o koppla ihop egentligen....men även den bäste kan juh göra misstag..hehe. Men frågan e vad som e knas....??!?!?!?!?!?!?
    tack för all hjälp

  3. #23
    Kolla med en annan kanal , du har jo 3 att välja på som där står skrevet : Inställningsbar på tre kanaler
    Mvh . Matex

  4. #24
    provat dt me....hmm tack för att du försöker hjälpa :smile:

    ohja som älskar o ligga o zappa..hehe...dt här måste vi ordna snarast.
    tack för all hjälp

  5. #25
    Skall bli skoj :lol: :lol:
    Mvh . Matex

  6. #26
    Jag har en Thomson som gör samma jobb som den apparat ni diskuterar. IRsändaren skall kopplas i sändaren (den del du har i boxen) och den måste placeras så att den kan kommunicera med fönstret på boxen. Alltså den plats på boxen du riktar fjärren emot när du manövrerar boxen. Om du kan placera sändaren framför boxen behövs inte IR-delen användas alls men det brukar vara svårt att placera så.

  7. #27
    hmm nu fick jag lite klarhet! ska testa dt å fort jag kommer hem...jag återkommer imorn...tack så länge!
    tack för all hjälp

  8. #28
    funkar perfekt!

    var bara o rikta ir mot boxen....men ändå lite skumt tycker jag. Innan stod den precis bredvid boxen......känslig sak det där......

    tack ska du ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    tack för all hjälp

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss