Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hur säkert är boxer?

  1. #1

    Hur säkert är boxer?

    Har comhem just nu, men det verkar som att deras nya system kommer ta lång tid att knäcka.
    Så därför funderar jag på att gå över till boxer. Men har sett att dom oxå skall byta system.
    Min fråga är då, är det någon ide att skaffa sig en boxer istället för comhem? När vet man om boxers nya kort kommer att bli "svårflörtade"?

  2. #2
    Man vet redan nu att dom blir svårflörtade...de har skickat ut nya kort till vissa.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3

    något...

    som dock är lite spännande är att de skickat ut 2 nya kortvarianter,svarta.Ett som man inte kan läsa ur och ett som man kan läsa ur enligt några som testat.Har dock inte kunnat testa detta själv då jag inte har tillgång till boxers kort.//MVH :wink:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Liknande ämnen

  1. Säkert att beställa?
    Av garga i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 14:03
  2. e säkert ute o cyklar men....
    Av magellan69 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-22, 05:58
  3. [LÖST] dum fråga säkert men.....
    Av wajnet i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 18:28
  4. är det säkert att dom byter kort?
    Av Realno1 i forum Boxer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 18:34
  5. Säkert att köpa Humax DV1100 S?
    Av birre i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 11:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss