Hej..
Har tappat bort mig bland alla kort och brännare så hoppas ni kan hjälpa mig att komma på spåret igen.

Just nu är det så att jag har Canal Digital och "alla" deras kanaler fram till slutet på denna månad. Sen blir jag av med Canal + swe, gul, blå och zap. Är inte säker på on några fler kanaler kommer försvinna, men men.

Självklart vill jag behålla Canal + kanalerna, och givetvis utan att betala något extra. Det är här problemet ligger.

Vad ska jag skaffa för brännare, kort etc för att få alla Canal Digitals kanaler (gratis)? Sett att det stått mycket om conaxsystemet och m2 kort, så är det ett m2 kort jag ska skaffa för att kunna se på canal digital? Men vad för brännare (& program) bör jag skaffa? jag har en nokia "nånting" (kan inte hitta nummret, men den är ju rätt ny).

Ska också skaffa en CA-Modul och fixa ett funcard så jag kan bränna in och kolla på Viasat men det är Canal Digital som är det stora problemmet, Viasat ska nog inte vara några problem för mig att fixa.

Vore bra med bra sidor där jag kan beställa alla dessa saker. Vet om keycard.dk

Tack.


Just det, glömde bort.. Undra också om man kan göra så att man kan kolla på kiosk kanalerna gratis och i så fall, hur. Har märkt att guide och info knapparna brukar hänga sig ibland och man kan inte få upp de menyerna och när det är så och man går in på en kioskkanal så poppar inte rutan upp, är det fritt fram och kolla då eller? fast man kan ju inte förlita sig på att den ska hänga sig när man vill se en film...