Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: vilket typ av kort?

  1. #1

    vilket typ av kort?

    har beställt en nordenparabol och en strong8700-box. Jag vill kunna se canal digitals utbud så jag har också köpt en MultiPro från digitalboxen.com Vad bör jag köpa till för kort för att kunna göra kort så jag kan se canal digitals utbud? Samma fråga gäller väl även viasats utbud, samma typ av kort? funcard? guld? titan? Vad ska jag satsa på?
    tack på förhand.

  2. #2

    kort val!

    ja du till canaldigital så är det m2-kort som gäller och till viasat är det
    funcard guldkort silverkort mm det är mitt råd men just nu så fins inget
    till cd du kan ju läsa lite så du får mer info.

  3. #3
    @blomman75
    Om du inte skaffat abbonnemang samtidigt så lär du få ett begränsat utbud ett titta på.

    Cd fanns under ett par veckor och om det återkommer är det ingen som vet, även om det kommer igen så blir det inte långvarigt.
    Viasat byter snart system så där blir det svart också
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Hade tänkt skaffa canal digital ändå, men satsade på en box med möjlighet till att se viasat. Så med andra ord så blir det till att betala för ett canal digital abonnemang och sedan kika så länge det går på viasat med hjälp av ett piratkort... Grejen är att jag har ett abonnemang för digital kabel-tv via canal digital redan och jag försöker få dem att gå med på att byta kortet så jag kan ta emot via parabol istället, men det verkar vara omöjligt då deras "kundtjänst" anser att jag ska betala för ett till abonnemang i så fall Inte så kul, men jag har ju inget val om jag vill kunna se "säsongskortet" då de valt att inte sända det i vårat canaldigital kabel-tv nät

Liknande ämnen

  1. vilket kort och vilket program
    Av lacrits68 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-05-13, 05:33
  2. vilket kort?????
    Av gollen i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-07-25, 15:15
  3. Vilket kort...
    Av Findu$ i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 20:41
  4. Vilket kort?
    Av aba45dan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 21:25
  5. Vilket kort ?
    Av kalle2345 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 21:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss