Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: nya m2.exe

  1. #1

    nya m2.exe

    När jag ska uppdatera mitt m2-kort med det nya m2exe får jag felmeddelandet the card is not written. Kortet fungerade förra vändan det begav sig. Har ställt brännaren i phoenix firmware 1.9 och ställt in rätt comport. Trodde det skulle räcka med att klicka på program rutan. Eller måste man gå igenom alla procedurer igen som förra gången. ynot

  2. #2
    prova att ändra baudrate till 9900.
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  3. #3
    Det är redan valt och den "RUTAN " grå alltså ej aktiv.

  4. #4
    prova några andra då... kan inte hjälpa dig så mycket mer än så.. är ny på M2
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  5. #5
    Bocka i rutan baudrate adjust så kan du ändra ...
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  6. #6
    9800,9600

  7. #7
    Har du forfarande bekymmer med Ditt M2 kort??

    Prova å extrahera zip filen i en mapp. Det går nämligen inte å köra programmet direkt när man zippat upp filen.

    Prova det får Du se....

  8. #8
    LillTroll
    Gäst
    Jag kan inte bocka i baudrate och jag har V 1.40

  9. #9
    du måste trycka på spänning till innan du kan bocka i rutan baudraute adjust

  10. #10
    LillTroll
    Gäst
    jepp det har jag gjort.....Jag kör inte MII så det spelar ju ingen roll men..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss