Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: piratkort o sökning

  1. #1
    theraven
    Gäst

    piratkort o sökning

    tjenare alla tv älskare
    har en liten fråga
    har hört av en kompis att man inte
    ska göra en kanal sökning med piratkort i
    stämmer det :roll:

  2. #2
    Inga problem :lol:

  3. #3
    Din kompis har helt rätt. Om man har piratkortet i och gör en kanalsökning så känner boxen av det, tar bort alla kanaler för dig och rapporterar dig till Robert genom att höja strålningen i boxen tillräckligt så att den kan kommunicera över telefonnätet. Vill det sig riktigt illa så slutar dessuom all hemelektronik fungera och TV-n kan explodera.

    Direkt så kommer farbror polisen och knackar på dörren. Och du kan glömma få ut något på försäkringen.

    ...Kände bara för lite ironi...
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4
    theraven
    Gäst
    då känner jag mig helt trygg när jag vet att polisen kommer till alla
    med pirat kort men det är väl inte många som har ?
    så billigt det är att ha alla kanaler

    kände också för lite ironi

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Din kompis har helt rätt. Om man har piratkortet i och gör en kanalsökning så känner boxen av det, tar bort alla kanaler för dig och rapporterar dig till Robert genom att höja strålningen i boxen tillräckligt så att den kan kommunicera över telefonnätet. Vill det sig riktigt illa så slutar dessuom all hemelektronik fungera och TV-n kan explodera.

    Direkt så kommer farbror polisen och knackar på dörren. Och du kan glömma få ut något på försäkringen.

    ...Kände bara för lite ironi...

    HAHHAHA! Det va det roligaste jag vart med om sen man fick allsvenskan gratis i comhem... puss på er! :P

  6. #6
    Fullt så illa är det inte. Men du kan få en svart katt sittandes högt upp i träd utanför ditt fönster i 12 timmar. :wink:

Liknande ämnen

  1. Ny sökning ger mig inte TV3
    Av ctm555 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 20:12
  2. Cabel-tv sökning
    Av kavvis i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 08:16
  3. Sökning BOXER
    Av dog i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 12:02
  4. kanal sökning
    Av hellow i forum Canal Digital
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2004-05-09, 17:49
  5. Manuell sökning.....
    Av kotten i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 20:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss