Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: från comhem till canaldigital

  1. #1

    från comhem till canaldigital

    hejsan svejsan ville bara säga att jag har bytt min boxer från comhem till canal digital och de funkar bra med p-kort och jag har kort i handen :wink:

  2. #2
    Du har alltså

    1. Gjort dig av med din digitala TV-mottagare för kabel-TV
    2. Skaffat en annan digital TV-mottagare för sattelit och därtill en parabolaantenn
    3. Fått tag på ett piratkort med vilket du kan titta på Canal Digitals kanaler

    ... och innebär detta för oss som vill titta gratis på Comhems kabelutbud? Att du rekommenderar att vi skaffar parabol istället?

  3. #3
    nej..hans kabel tv box är bytad till canal-digital box (parabol)..som han sedan har kort i...

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    nej..hans kabel tv box är bytad till canal-digital box (parabol)..som han sedan har kort i...
    Ja, det var det jag menade. Han säger alltså att "jag har en Canal Digital-box med piratkort och det funkar fint."

    Vad har det med Comhem att göra?

  5. #5
    det undrar jag också...men om man ska vara petig så skrev du att han övergick från Boxer till Comhem och sen till CD....=D

  6. #6
    de enda rätta som han kunde göra,nuförtiden.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 00:46
  2. Från tele2 till comhem bredband?
    Av Thåström i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 18:48
  3. [LÖST] från comhem till boxer
    Av nissehult i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-12-13, 20:29
  4. Nycklar Från Comhem till Viasat
    Av shiraq i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-24, 18:51
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 22:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss