Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: season interface

  1. #21
    Her har jeg fået det til at virke. Rigtigt med den forkerte baud den skal for dit vedkommende(force) ændres til 9600 i rc filen. Det er bare at prøve og prøve og prøve forsøge forsøge

  2. #22
    expos
    Gäst
    Grattis! Jag har nu försökt på alla sätt känns det som, är så trött så det känns inte som att canal digital kanalerna motiverar allt jobb o slit. Funderar nu på att köpa skiten så jag slipper detta. Har nu testat windows varianten och även lincardemu från denna dator,dvs jag plockade ihop rubb o stubb o placerade på golvet där inne o sen nu har jag plockat upp rubbet o ställt tillbaka. Varför? jo för att testa om det var lilla bärbara datorn det var fel på. Med denna dator kom jag till menyn iallafall, väl där hände nada. Ingen aning om vad jag skulle göra. Tryckde iallafall igång mottagaren på canal+ kanalen o svart i rutan som vanligt. Är det ett hopplöst läge nu eller?

  3. #23
    vad har du för en mottagare
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  4. #24
    expos
    Gäst
    Jag har en Force 1155s D-Master och ett funcard med viasat på ena kortöppningen och season på det andra.

  5. #25
    Hvorfor ikke investere i m2 eller lignénde

  6. #26
    expos
    Gäst
    för dyrt. Jag måste då införskaffa en ny brännare också. Det hela går på minst 600kr ungefär säger vi, men då kommer ju canal digital också slocka inom kort, därför är det bara onödigt enligt min mening. Jag tar en sak i taget, förut var det funcard, nu är det season...nästa steg måhända kanske är m2 eller titanium men det är nästa steg som sagt ;-)

  7. #27

    seacon

    Hej Expos, jag hppas att det funkar för dig sedan du läst din E- post.

  8. #28

    emu

    Hej fick du E- posten nu är det bara att köra.

  9. #29
    expos
    Gäst
    Sista mejlet där om vejledning på danska, fick jag inte på hotmail, för det ansågs vara en säkerhetsrisk...jäkla hotmail!
    Skicka till spray mailen som jag gav dig så ska jag titta på den filen/sidan. Tyvärr såg jag nu också när jag försökte gå till sprays hemsida att dom har systemuppgradering till 5 imorgon bitti...jahopp, Får testa allt imorrn då

  10. #30
    Till expos Fick du igång si-fayset Jag hade samma problem för en tid sedan Det var E prommen som var bränd så jag skaffade en ny,kostade ca. 20kr Nu har jag lagt fayset på hyllan och kör med mII kort Slipper oljudet från datorn och kan sitta och njuta av alla kanaler :P :P

Liknande ämnen

  1. Season Interface?
    Av chrilleman i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 18:46
  2. Season interface
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 18:37
  3. Season interface vs MII?
    Av snill-elg i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 10:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss