Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ny mjukvara till Force - löser DD-problemet

  1. #1

    Ny mjukvara till Force - löser DD-problemet

    Fick ett mail från Force häromdagen:

    New software for terrestrial receivers in Sweden.

    Force will provide new software to owners of Force terrestrial receivers in Sweden in April. The new software will be available in Boxer/Teracoms network at no cost. To receive the software a channel search must be performed (as described in the user manual). Thereafter, software update can be initiated from the menu or through a message received after the receiver has been in stand-by over the night.

    The new software includes:
    - New user interface for 1144T
    - Corrections to Dolby Digital (AC-3) handling in 1144T and 1188T
    - DVB Subtitling, which SVT will use
    - Improved PVR handling (1188T and 530T), including sub-titling during time-shift and hard-drive spin-down
    - Automatic update of channel lists when program offering changes.h

  2. #2
    det jag saknar i min 530T är när man gör en timerinspelning, att man inte kan komma hem mitt i inspelningen å börja kolla samtidigt som den spelar in.. plus att kunna börja spela in å välja hur länge den ska spela in i 30 minuters intervaller..
    annars e den kanon =)

  3. #3
    Om jag inte missminner mig så är just det första du nämner något som kommer med nya mjukvaran. Jag postade en lista här för ett par månader sen, på förbättringar för satellitmodellerna - de borde ju komma nu med denna uppdatering, till markboxarna tycker man.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4

Liknande ämnen

  1. Mjukvara Force 530T
    Av Rogz i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-25, 11:29
  2. Ny mjukvara till Force
    Av ZoN i forum Boxer
    Svar: 78
    Senaste inlägg: 2005-05-27, 09:08
  3. Ny mjukvara för Force hos Boxer?
    Av mikaelswe i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 15:07
  4. Lösning på Remote-Problemet till Sagem
    Av admin i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-23, 10:15
  5. Lösning på Remote-Problemet till Sagem
    Av admin i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 06:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss