Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Frekvens

  1. #1

    Frekvens

    e dålig på det här med vioasat. jag läser på olikasidor om folk som frågar om vilka frekvenser olika kanaler ligger på. hur ställer man i frekvensen??? eller e ja ute å cycklar

  2. #2
    för det mesta så ställer de in sej själv om du har en någorlunda ny digitalbox..

  3. #3
    på min kanal lista på boxen har ja fått in 65 kanaler. men alla funkar inte. de bli bara svart å ingen bild och ljud visas. om man söker om kan kanalerna funka då???

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av hellow
    på min kanal lista på boxen har ja fått in 65 kanaler. men alla funkar inte. de bli bara svart å ingen bild och ljud visas. om man söker om kan kanalerna funka då???
    lite fel del av forumet att fråga om boxer grejer men iaf... visst kan en kanalsökning inte göra något ont men det är inte säkert att det hjälper ändå...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    ok. men va kan felet vara om ja får in kanalerna men ej kan kolla??

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    kan bero på mycket... har du ett piratkort så kan det vara att dina koder är för gamla... är det ett orginalkort kan det vara att du inte betallar för dom... annars kan det vara att din antenn är för gamal och du behöver byta filter på den... jag tror nog mest på det sista allternativet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    antenn är för gamal och du behöver byta filter på den??? hur gör man det??

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    går till närmsa expert/euronics eller någon annan affär som sysslar med sådan och antingen köper ett nytt antenn filter eller så ber du någon av deras installatörer komma ut och bränna upp det till dig...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Då har ja 3 frågor.

    1 Hur mycket kostar det.

    2. e de svårt att sätta ditt själv

    3. Måste man byta sin parabol då??

  10. #10
    Personligen tror jag att det blivit nått missförstånd, Deaaaaaas tror att det gäller boxer (marksänt) medans du pratar parabol :roll: :roll:


    Ja ja ni reder säkert ut det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. vad har SVT HD för frekvens?
    Av heeya i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 18:55
  2. SvtHD - frekvens mm.
    Av watashiwaonder i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 20:15
  3. Frekvens sida??
    Av steffe06 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 10:21
  4. [LÖST] frekvens
    Av drbig i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 22:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss