Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: problem med titanium?

  1. #1

    problem med titanium?

    jag har tre stycken vita titanium kort som går inte att bränna om med de nya c**ax filer .
    unsupported OS fick på alla tre med infinity USB Phoenix , fast det var inga problem att bränna de förra gången och då var det OS 1.06 på de kort .
    Någon som vet vad kan ha hänt med mina kort ?

  2. #2
    Har du raderat kortet innan du bränt om det?
    har hört att vissa har haft problem med sånt

  3. #3
    Du måste göra erase innan du kan programmera om dom
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Haha... var på sekunden

  5. #5
    :lol: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    jag får meddelande att titaniumcard program hittar unsupported titanium OS .
    Ska man köra då erase på kortet eller måste den först hitta någon OS på kortet för att kuna rensa den ?

  7. #7
    Kör erase då får du tillslut "success: Titanium Card OS has been restored (virgin state)."

    då är det bara att ladda filerna och progga om
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Man behöver inte erase titaniumkorten mellan varje programmering bara radera. Och mitt tips är att om nu korten har ett os så kör MultiProg, ladda bara filerna och tryck Prog. Då raderar och programmerar programmet själv.

  9. #9
    @lantto

    Det är inte lätt att köra multiprog om man har en Infinity :wink:

    Erase betyder radera, olika program har olika språk
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Problem med Titanium
    Av hebbe54 i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 12:15
  2. Titanium problem...
    Av NickName i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-04-09, 05:47
  3. Titanium problem
    Av Lantto i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 12:59
  4. Titanium problem
    Av LillTroll i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 21:48
  5. Problem med titanium
    Av QINXMABO i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 01:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss