Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Konstigt??!!!

  1. #1

    Konstigt??!!!

    jag förstår inte hur detta funkar.... om nu koderna har kommit ut till penta så varför inte så komma till m-II osv?? om koderna nu finns borde det ju inte vara svårare att lägga in dom på ett m-II än något annat... borde ju bara vara frågan om format :?: vet inte alls hur dessa kort funkar men om nu koderna finns tycker jag det är konstigt att dom inte kan släppas helt! eller är det så att penta avkodar sig själ etc?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    vad jag har förstått så har pentateamet krypterat filerna, och igen vad jag vet har lyckas läsa ur eller konvertera dessa filer....precis samma som ett org. kort, det går helt enkelt inte att få ut nåt vettigt, rätta mig gärna om jag har fel :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  3. #3
    Penta (och dess föregångare) är ett kommersiellt hack som fanns långt innan det fanns publika filer till CD.

    Det har spekulerats vilt i om det är från dom som "våra" koder kommer eller om det är ur ett orginalkort, "ingen" vet säkert men det är inga vanliga dödliga som kan få ut koden ur dom ivf
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    så det är nån anställd som läcker koderna, eller hur funkar det... för om den inte är knäckt finns det ju inga andra ställen den kan komma från

  5. #5
    hoppas han slutade kl 17:00 så han kan jobba lite hemma med

  6. #6
    Hur pentagänget får tag på koder är det många som skulle vilja veta, det kan vi bara spekulera i :?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    om keycard har såld slut sina M2 kort,då är de slut med koder ,men så länge dom har kort kvar,så kommer koder förr eller senare.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  8. #8
    Jag var inne nyss dom är slut

  9. #9
    hahaha är det sÅ?? att keycard sammarbetar med st*pst*p?

  10. #10
    det är dom inte!

Liknande ämnen

  1. Konstigt ljudproblem
    Av c-larsson i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 11:51
  2. Konstigt
    Av mikaelhede i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-11-20, 16:37
  3. Konstigt
    Av Lennart6 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 08:35
  4. Konstigt....
    Av UnDash i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 09:48
  5. konstigt??
    Av Storm i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-09, 16:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss