Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Badboy

  1. #1

    Badboy

    fick du beställt ett kort eller? :roll:

  2. #2
    skicka gärna pm...

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    mmm.. fick svar från dom för inte så länge sen... kortet kommer nog denna vecka.. så fort jag har checkat skriver jag först till crew o sen får dom välja om dom vill publisera svaret eller inte..

  4. #4
    ??? Låter som om du redan bestämt dig för att kortet fungerar? Jag menar fungerar det inte så är det väl bara att säga det(vilket är mest troligt) ska du även då fråga crew om du får säga det??

    Dom skiter väl i vilket bara du inte börjar att promotar www adresser för nasare.

  5. #5
    Badboy
    Gäst
    självklar att jag har en tro att de fungerar.. annars hade jag väl inte lagt ner 1 lax, aja jag kanske formulera mig lite dåligt...om de funkar skickar jag till crew om de inte funkar så skriver jag direkt på forumet ...bättre?? :lol:

  6. #6
    Jadå, tyckte bara det lät lite skumt innan. Alla här vill ju självklart att det ska komma en lösning så visst hoppas jag också att ditt kort fungerar.
    Men man vill ju helst att det ska vara free-tv! :lol:

  7. #7
    nu börjar de där skitsnacket igen,comhem är inte knäckt,och blir de inte på länge
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  8. #8
    Japp upp till kamp stackars Badboy....
    "hur fan kan vara så dum att man kan lägga pengar på nått som inte funkar.. idiot.. känd dig blåst,loser, dom som köper får skylla sig själva,, jag vet bäst inget funkar snacket"..
    Och dom som kräver besked är fan inte bättre än hmm "sportälskande" kod tiggare...

  9. #9
    hmm...ingen trodde på Pentacard för Canal Digital på 4500:-

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Sniggu
    Japp upp till kamp stackars Badboy....
    "hur fan kan vara så dum att man kan lägga pengar på nått som inte funkar.. idiot.. känd dig blåst,loser, dom som köper får skylla sig själva,, jag vet bäst inget funkar snacket"..
    Och dom som kräver besked är fan inte bättre än hmm "sportälskande" kod tiggare...
    Håller med!! Det är väl alltid trevligt att någon tar smällen. Den dagen det kommer ett fungerande kort, kan ju de skeptiska fetmunkarna sitta där med sina sura inlägg i rövven, medans vi andra som inte ständigt hackar och skäller kollar på TV. :wink:

    Stå på dig BadBoy!! :P :P

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Svar från Badboy.
    Av Badboy i forum Com Hem
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21
  2. tro ej på badboy
    Av ktj i forum Com Hem
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss