Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Blåst av VDG???

  1. #1

    Blåst av VDG???

    Hej jag beställde ett Titaniumkort av VDG Fick hem det idag då hade jag fått ett helt vitt kort av dom. Kretsen i kortet ser precis likadan ut som på mitt M-II kort. Tycker det är lite skummt, Har sett att det finns vita titaniumkort också men på bilden när jag beställde var det ett sådant där blått (orginal). Har läst att de vita korten kan vara lite bråkiga, Så jag undrar nu om jag bara har missuppfattat detta och fått ett vitt kor istället, så kankse jag kan stå ut med det och slippa ringa och tjafsa. Men har jag fått ett M-II kor blir jag fan i mig sur.

    På min order står det : TitaniumCard Smartkey Pris 450:- så det står inget om att det skulle vara den nya versionen.
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    Det är alldeles säkert ett vitt Titanium
    Det enda man skall vara försiktig med är seca2 filer för det finns sådana som förstör kortet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Ok tack för svaret :wink: Man kan annvända samma filer och programerings program som till ett vanligt titanium eller? Sedan en sissta fråga i Banan programeraren så när man ska programera Pic-kort så ska man ju välja tex,Guld kort,silver, Titanium osv Då tar jag Titaniumkort?
    --> NOLLTOLERANS <--

  4. #4
    Vet inte vilken version du har men den låter gammal

    I 1.60 som är den jag använder så använd den fliken där det står megapic/m2/Titanium/dragonloader, där är det bara att välja rätt kort och ladda filerna (när/om dom kommer) och trycka på prog
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Nu finns version 1.61 till MP3.5!

    majos

  6. #6
    Jag vet det käre majos, men eftersom jag inte varken äger eller har för avsikt att skaffa mig en Dragon CAM så har jag inte brytt mig om att byta
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Var bara 1 upplysning till alla lyckliga MP3.5 ägare!

    majos

  8. #8
    $k8ir8
    Gäst
    Skickade du Svenska pengar eller Danska till VDG?

  9. #9
    Sätter in på deras bankkonto

    Helt smärtfritt..
    --> NOLLTOLERANS <--

  10. #10
    $k8ir8
    Gäst
    Ok!
    Men satte du in svenska eller danska pengar på deras konto?

Liknande ämnen

  1. Jag är blåst?
    Av rbk i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 19:04
  2. Blåst på kostnad
    Av bojorgen i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 16:59
  3. En Som KÄnner Sig BlÅst
    Av Jutte i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-06, 10:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss