Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Nds Är KnÄckt ?

  1. #11
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag ska redan nu förstöra det roliga för er... Inget av det ni har hittat kommer å komma till någon användning... När nu NDS blir knäckt så kommer filerna att komma upp under FILER när vi ser att allt funkar...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #12
    @Deaaaaaas..Då förmodar att du sitter och kollar överallt, samt hittar alla prog och testar dessa oxå??
    //Jbey

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    hehe om ja känner Deaaaaaas så gör han det säkert :wink:
    Dreambox

  4. #14
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nej det gör jag inte... Men eftersom det inte kommit några fungerande filer än så är jag till 99% säker på att det som finns ute inte är till någon nytta...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #15
    Men då finns det kanske något som man kan missa som funkar ju om du inte tar chansen att testa??
    //Jbey

  6. #16
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Om det skulle funka så lär ju filerna komma ut innan programen... Det är ganska så logiskt... Varför släppa nått som funkar som alla vill ha när man kan tjänna pengar på det?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #17
    Som sagt så kan det finnas folk som knäckt systemet men väntar på att ViaSat släcker ner innan de dels kan lita på att de knäckt det men även för att det inte förrän då finns någon marknad. Samt att det finns de som inte vill att någon ska komma knackande på dörren...
    Alla som kan knäcka digital-TV-system postar inte varje dag på Internet, finns folk som snarare vill att ViaSat t.ex. ska tro att deras system fungerar
    OBS detta är alltså spekulationer och tankar, inte jag själv som sitter och knackar, har heller inte sett något knäckt VideoGuard fungerande själv heller.

  8. #18
    kom tillbaka,när de finns säker information,NDS är långt ifrån att vara knäckt,och blir de inte heller närmaste tiden.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Knäckt eller inte knäckt.
    Av tomaslirka i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 13:24
  2. MII Knäckt.
    Av surfarn i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-16, 00:24
  3. VA ? är det knäckt
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 21:14
  4. Nu är det knäckt!
    Av matte_m i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 20:01
  5. Knäckt
    Av zappa i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 20:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss