Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: om och när NDS knäcks....

  1. #1

    om och när NDS knäcks....

    vad kommer hända med viasat?

    Hur mycket pengar har dom pumpat i systembytet nu?

    vore roligt och få en komment av dom....tror att ska ta och slå dom en signal...



    bara rent tekniskt är TV3 bundet till viasat eller? Tänkte om dom tappar en massa tittare kan dom tex hoppa över till CD?


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  2. #2
    TV3 ägs av MTG , MTG Äger i sin tur Viasat

  3. #3
    Viasat har lagt ner 100 miljoner kronor på systembytet till Videoguard! :shock:

    //Mvh Videoguard!

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Man kan alltid se det komiska i det hela... Om nu Videoguard skulle bli knäckt... Då har Viasat kastat 100 miljoner åt helvete... Hmm fan vilken bra affär :lol:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    hehe rätt åt dom jävlarna 8)
    Dreambox

  6. #6
    Om jag inte har helt fel så handlar det om nån miljard som dom betalat för det...många som arbetar med det som ska ha betalt

    Tror dock det är lite för många för att några schyssta snubbar som ägnat sitt liv åt hacking ska lyckas med att knäcka dom men man kan juh alltid hoppas.

    Själv sätter jag 100:- på att "sidosystemet" inte blir knäckt inom 1 år, viaccess tog drygt ½ år och det är inte ens närheten så avancerat som detta, tyvärr :-(

    Modersystemet lär nog aldrig bli knäckt iallafall, den risken är nog liten.

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-11-22, 21:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss