Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ännu ett fiasko!

  1. #1

    Ännu ett fiasko!

    Det är inte första gången Trekronor åker på däng när det blir viktiga matcher, men 1-6..det är ju skandal!
    Jag tycker att Hardy utan tvekan ska avgå och någon ny ska få chansen..Igår hörde jag att Hardy ska stanna..varför?

  2. #2
    Man kan ju också tänka sig att spelarna hade ett visst ansvar över varför det gick som det gick...
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    jo det är klart..Men, Hardy är inte en vinnande coach, det är ju bevisat, två stora fiaskon efter varandra..borde det inte räcka att inse att han inte borde vara kvar?

  4. #4
    Han ska bort! Iofs bryr jag mig inte så mycket längre om tre kronor(men kolla gårdagens match). Fick nog efter vitryssland. Men han är uppenbart inte rätt man... ge han en stor fet slägga i röva! :evil:

  5. #5
    Låt oss istället hoppas på ett "bättre" svenskt landslag som gör oss stolta : FOTBOLLSLANDSLAGET mot Kroatien ikväll. Ska vi få tröst genom dem?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Iofs tycker jag att det är lite fjantigt att skylla på Hardy. Efter en förlust, så tycker alla att han ska avgå...

  7. #7
    Mja... jag tror inte vi kan skylla det helt på Hardy...
    Men han är svår, man vet liksom inte vad man ska tycka om karln.. Igår var det ju svenska spelarna som gjorde en rent bedrövlig insats medans tjeckerna gjorde en sjukt bra match.

    Att dom fick 2-0 så fort gjorde ju en hel del, för då kunde dom börja spela som tjecker alltid har spelat. Hade det blivit 2-1 i början på andra hade det nog sett annorlunda ut.

    Fotboll ikvälll, men det skiter jag fullständigt i. Maken till ointressant sport får man ju leta efter. Urk. :-P
    Nollvision i skogen

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av cichlidae
    Fotboll ikvälll, men det skiter jag fullständigt i. Maken till ointressant sport får man ju leta efter. Urk. :-P
    :shock:
    Vad säger du? Fotboll äger ju! 8)

    Men håll dig till curling du

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    Iofs tycker jag att det är lite fjantigt att skylla på Hardy. Efter en förlust, så tycker alla att han ska avgå...
    Efter EN förlust? är väl knappast den första viktiga matchen som dom förlorar med Hardy som coach?
    Kolla Hardys "meriter" i Tre Kronor.

    Hardy är inte rätt man!

Liknande ämnen

  1. Ännu en gång...
    Av Mazzze i forum Canal Digital
    Svar: 74
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 13:21
  2. ännu ett m2 problem
    Av Megaman i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-13, 13:09
  3. [LÖST] Nybörjarfråga ang koder (ännu en..:-)
    Av sp1key i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-11, 19:05
  4. Ännu en nybörjarfråga
    Av simpatico i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 21:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss