Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Köpa mobiltelefon GSM (ej 3G)

  1. #11
    Asså självklart ska de va en SonyEricsson!!! Jag va en som diggade nokia förr i tiden. Men jag tycker Sonyericsson har kört över nokia totalt. Dom har blivit billigare, innovativare samt så har dom mycket bättre batterier!.
    Själv så har jag nyligen köp mej min första 3G mobil, en Z1010, jag håller visserligen med ElFeo lite i hans kritik angående 3G, näten är inte riktigt färdiga. MEn annars så är tekniken överlägsen.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av klas
    Själv så har jag nyligen köp mej min första 3G mobil, en Z1010, jag håller visserligen med ElFeo lite i hans kritik angående 3G, näten är inte riktigt färdiga. MEn annars så är tekniken överlägsen.
    Det jag tröttnat på är att näten går ner, dålig teckning, STOOORA telefoner, dåliga baterier....så både nätsidan och telefonsidan måste bli mycket bättre för att 3G ska vara ett hållbart alternativ.

  3. #13
    Luuugn. 3G är ju bara i sin "vagga" än. Många som klagade på GMS-nätet när detta var nytt. Kanske dax o skaffa SLÄPBAR NMT-nostalgi tfn?

    Men mobiloperatören 3 har ju verkligen sotrsatsat för att få kunder. Tror inte jag varit med om en sådan aggressiv marknadskampanj. Inte ens adressater som tackat NEJ till reklam går säkra.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #14
    Givetvis så är 3G framtiden, det jag menar är att det inte är moget en kommersiell marknad ännu. I varje fall inte om man som jag använder telefonen mycket i jobbet. Visst är det billigt med 3, men priset man betalar för det man får är för dyrt för mig just nu. Jag ser hellre att man kan föra ett längre samtal utan att det bryts gång efter annan, för att sedan resultera i att batteriet är slut.

    Att tre har tagit stora marknadsandelar med sin marknadsföring och prissättning råder det inga tvivel om, det är en av anldeningarna till att jag i snitt måste ringa ett nummer två gånger för att det ska koppla fram.

  5. #15
    Någon som vet hur man kollar om en Motorola A920 är operatörslåst förresten? Kanske man kan testa med ett vanligt GSM-abb. i den?

  6. #16
    prova de,då ser du att den är låst,och i nuläge,går den inte att låsa up.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #17
    BÄSTA 2G mobilerna just nu:

    6298KR - Sony Ericsson S700
    3220KR - Nokia 6230 <<<har jag
    3600KR - Siemens SX1
    4750KR - Nokia 7280
    - Qtek 8080

  8. #18

  9. #19
    Jag har inte testat ännu, har heler inte bestämt mig om jag ska skaffa en ny, eller hoppas att det kommer någon 3G-telefon som är bättre...

  10. #20
    de kommer en mycket bra snart

    Motorola A1000

Liknande ämnen

  1. mobiltelefon
    Av hälge i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 19:20
  2. operatörsfri mobiltelefon?
    Av jimma i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 20:29
  3. Vilken mobiltelefon
    Av snugge i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-02-26, 00:55
  4. Ny mobiltelefon
    Av snugge i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-13, 16:38
  5. Mobiltelefon
    Av make i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 08:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss