Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: viaallz2

  1. #11
    Danab, har du hittat ngn användning för det som du säger att du har fått ut?? Tror du inte att om det fanns en möjlighet att se på boxer med antingen mosc eller p-kort så skulle det spridas över hela sverige med djungeltrumman på 5 min. Så ta de lugnt, öppna en bärs o se på barnkanalen. :twisted:

    Som t-bird säger så använder man Viaallz till 2.4 kort. T.ex. de gamla orginal art korten gick att göra till ett oändligt långt abbonemang (Dock slut med detta nu sen man bytte till 2.5, som boxer använder). :roll:

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  2. #12
    @danab

    Ingen aning vad det är som du fått ut men jag kan svära på att det inte är användbart
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #13
    ok jag ger mig.de nycklar jag har fått ut då är falska alltså ok.

  4. #14
    Nycklarna som du fått kan man nog få utan att köra det på något kort dom ligger säkert i proget redan och är till ntv+

  5. #15
    kan man inte testa nycklarna då?
    alltid värt att testa

  6. #16
    Det finns inga nycklar från början jag fick dom när jag läste kortet och såg att programeraren jobbade så nycklarna kommer säkert från det nya boxer kortet som är svart.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av danab
    Det finns inga nycklar från början jag fick dom när jag läste kortet och såg att programeraren jobbade så nycklarna kommer säkert från det nya boxer kortet som är svart.

    Hej. Vilken version har du på de programmet. Mvh Magne.

  8. #18
    Man kan ej se några nycklar in man läser av kortet. Ge mig ordentliga svar.

  9. #19
    testa med att läsa lite guider ovh gör egna GK filer i geoo34 tex...eller pic bin editor...vilka providers har du fått fram?

Liknande ämnen

  1. Någon som har provat viaallz2 1.8?
    Av grabben i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-07-09, 05:52
  2. ViaAllz2. v1.6c
    Av mona i forum Boxer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-05-25, 19:54
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 18:11
  4. Info ang ViaAllZ2 V1.6c.........
    Av Johan i forum Boxer
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2004-05-12, 11:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss