Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Combobox- ATR

  1. #1

    Combobox- ATR

    Någon som vet något om combobox och ATR. Har försökt att få igång ett Titancard2.0 men det vill sig icke. Någon som har några förslag? Står bara "kontrolera kortet" Har senaste os som är 2.1 och även provar 2.0 men ingen skillnad....

  2. #2
    Idag är nog ingen bra dag att testa på eftersom det är omkodat och inga nya nycklar/filer är ute
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Fast borde ju ändå få nått annat meddelande från boxen även fast det är fel filer.

  4. #4
    Eftersom man inte har nått sånt kort själv är det lite svårt att hjälpa till.
    Jag har bara kikat på loader progget och det verkar ju inte så självklart hur och vad man ska göra.
    Tror att man ska ladda "conax.crd" i en av flikarna och sen köra write, men jag kan lika gärna ha fel
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Man kan ju både "kill os" och "kill Application" och sedan lägga in det på nytt. Har lagt in os först (2.1 och 2.0) och sedan div olika t.ex conax.crd, har förstått att filerna ska heta xxxxx.crd eller? Allt funkar att lägga in men det funkar ej i comboboxen (har provat innan dom kodade om) Har börjat fundera på om kanske inte komboboxen fugerar ihop med kortet. Kan man säga att versionen av ATR är vilket språk som boxen pratar med kortet? Är jag helt ute och vandrar? Kan det vara så att jag har gjort rätt men att det inte funkar i min box?

  6. #6
    Hej! Jag tror att det inte är nån som fått titanium att funka på combo boxen tråden har varit ute tidigare men då på titanium första versonen har endast kontrolera kortet oavset vilket os eller mvh editor mm.

Liknande ämnen

  1. combobox
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 17:10
  2. combobox
    Av magnus i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 01:00
  3. Combobox
    Av pera i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-03-24, 14:19
  4. 3:an i Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 14:35
  5. Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 10:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss