Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Titanium2 kort

  1. #1

    Titanium2 kort

    Hur går man tillväga för att bränna ett titanium2 kort?
    Är det Conax Titanium filerna som ligger här som gäller även för tit2?
    Sen ska det väl brännas in ett os oxå vad jag har förstått?
    Vart hittar jag det nånstans?

    Tacksam för svar

    /Newbie

  2. #2
    Har också grejjat med titancard2 och har tillslut lyckats att hitta program till detta kort. Funkar ej med samma som titaniumcard!!! Sökte på www.mamma.com och sökord "titancard2" och hittade som funka. Tyvärr så vill inte min combobox prata med detta kortet men funkar nog bättre på andra boxar, kanske blir bättre senare när det börjar att användas lite mer frekvent av andra som kommer på nått nytt. Har inte hittat nya filer till conax efter omkodningen så har ej kunnat prova ordentligt men det verkar som att det inte är bom stop när man sätter i kortet i andra boxar, får igång radiokanaler så nått händer ju... Har tänkt att köpa ett mII kort för det funkar ju bra med comboboxen iväntan på att det kommer lite mer folk som börjar använda titancard2 så kanske jag kan få igång det ihop med comboboxen en gång i framtiden.... Någon som har förslag på bra pris på ett mII kort?

  3. #3
    Alms*t 350:-. Ring eller maila din beställning.

    Hogga

  4. #4
    Sökte efter titancard2 på mamma.com men hittar bara massa tjafs om cyfra.
    Hmm är det så dumt att jag köpt ett kort som inte funkar på CD?

  5. #5
    Sök med detta sökord: Conax_TitanCard2_Source_20102004 men du måste ha nya koder och jag har inte sett några sådana till titancard ver. 2.0 än men det kanske kommer...

  6. #6
    Kolla filavdelningen

    Jag har lagt upp både en guide + nya filer
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Ska bli mycket intressant att prova dessa filer på korten när jag kommer hem, tänk om dom kunde funka med comboboxen... :? Kollade på filavdelningen, ska det heta titancard3 :?:

  8. #8
    Va fan....
    Har du ingen simultanförmåga :lol: :lol:
    Stavningen korrigerad
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Förlåt... Det var inte meningen att märka ord.. :lol: Provade nu på lunchen när jag var hemma, men inte fungerade det. Står bara "kontrolera kort". Ska prova i en annan box ikväll så ska vi se om det blir bättre där. Det är väl så att det ska inte fungera ihop med comboboxen :evil: Är det så att olika boxar pratar på olika sätt med korten eller? Om någon vet nått om det så skulle det vara intressant att få lite fakta om det.

  10. #10
    kanske missat något ?? men vad ska man använda Titancard2 till om man nu redan har Titanium-org, MII, Guld/Silver ... ?

Liknande ämnen

  1. Titanium2
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 20:43
  2. Seca2 hexfiler, till titanium2 kort
    Av gunners i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 20:20
  3. TITANIUM2
    Av elmatador i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 17:10
  4. Titanium2. Koder?
    Av jonaz i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-20, 13:23
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss