Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: M2 kontra Titanium

  1. #1

    M2 kontra Titanium

    Jag har följt diskussionen om att t ex M2 alltid kommer först och att nycklarna till Titanium kommer från M2. Det folk glömmer är att i somras var det vid ett flertal tillfällen som Titanium kom först, och då inte ens hos top top, utan på slovaken. Vad detta beror på vet jag dock inte, utan diskutionen lär fortskrida.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att Titanium kom först var helt enkelt p.g.a. att någon annan än TeamPDK lyckades få tag på nycklarna och få ut filerna snabbast... Det är ju inte bara TeamPDK som kan fixa filer utan det finns fler...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Jo, det förstår jag, men nycklarna kan väl heller inte ha tagits från ett m2 som de flesta påstår.

  4. #4
    Det ligger nog en del "politik" bakom också. Och en himla massa pengar. Jag gissar att dom få som klarar att fixa fram fungerande koder är ganska väl betalda från de olika kortförsäljarna. Och får man inte pröjs från den ena i tid ger man koden till någon annan. Ungefär.
    Nollvision i skogen

  5. #5
    Ja det suger!Men det är väl bara att fortsätta själv och prova o testa!Till slut så kan man göra sina egna koder!Det är lite tungt när man sitter 2 st o testar o laborerar,,lite hjälp på traven skulle sitta fint..

  6. #6
    Till slut tröttnar man! och kör med både hänglsen och svångrem :lol:
    dvs har både MII och Titanium
    Det suger! men man får ju faktiskt tänka på vad man skulle ha fått betala om man hade abonnemang och betalade för alla ticketfilmerna :shifty:

    Då känns det genast mycket bättre :wink:

  7. #7
    För hoppningsvis så kommer det alldrig några titanium filer mer
    som jag ser det så kådar c+ om så fort det kommer ut titanium filer.
    så köp MII.

  8. #8
    Är det inte snarare så att när en omkodning ligger nära förestående så släpper pdk koden publikt, och då kommer titaniumfilen lagom till omkodningen. Förmodligen ett marknadsföringsdrag från deras sida.
    Nollvision i skogen

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Njaa... Tycker jag har inte sett nån fungerande nyckel så värst snabbt senaste tiden... Innan kom ju titanium filerna 3-4-5 dagar efter M2... Men nu är det veckovis... :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Ja vi har kommit en bit på väg!Vi lyckades o bränna att ett m2 kort idag utan ss spöke!Så svårt är det inte om alla hjälper till!Man får inte bli blind på ett program det finns lösningar på allt!

Liknande ämnen

  1. enigma kontra enigma2
    Av pojken i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 18:54
  2. PAL kontra NTSC- PC-spel?
    Av vägkung i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 21:42
  3. Offset kontra fokal
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 18:35
  4. Søke inn kanaler med orginal kontra pirat-kort.
    Av delahoya i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-03, 20:37
  5. m11 kontra titanium på 9802s
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 06:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss