Sidan 2 av 8 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 75

Ämne: Ännu en gång...

  1. #11
    Mjaha, om fixen hittat com-porten borde du sett text. För att vara säker kan du ju testa att göra en egen bat-fil som ser ut:
    m2xmasfixCOM3.bat
    pause
    ser du inget i konsollfönstret då (bara blinkar till), inbillar jag mig att du har något bekymmer med com-porten i fråga. om det är emulering eller något annat som ställer till det, vet jag inte.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Mazzze
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Att MII old inte fungerar tror jag beror på att du bara kan välja com1 och com2 och inget annat.

    För att byta från com3 till tex com2 kolla support sidan hos adteknik.
    ok det ska jag göra.

    samma resultat efter byte antingen till com 1 eller com 2

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av Realmode
    Mjaha, om fixen hittat com-porten borde du sett text. För att vara säker kan du ju testa att göra en egen bat-fil som ser ut:
    m2xmasfixCOM3.bat
    pause
    ser du inget i konsollfönstret då (bara blinkar till), inbillar jag mig att du har något bekymmer med com-porten i fråga. om det är emulering eller något annat som ställer till det, vet jag inte.

    jag fick den till att funka, det står text flashing eprom eller något sådant och efter en lite stund så släcks den.

    Men samma visa ändå när jag kör spöket.

  4. #14
    Vilket Mp bränare har du Gult , röt eller vad ?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  5. #15

  6. #16
    Om man kör MPset + Phoenix ska man välja normal, ingen MPset så kan du köra med MP3.5 ibockat istället.
    Du har väl packat upp MII filerna så du inte kör dom innefrån zipfilen, särskilt viktigt när det gäller old filen?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #17
    Mp 3,6 altså
    dethjar hänt mei at jag har fått låssa kabeln från brännaren ock sätta dentill baka före den har funkat
    Röda lampan skall lysa då är den klar och prugramera med. Har den funkat för?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Om man kör MPset + Phoenix ska man välja normal, ingen MPset så kan du köra med MP3.5 ibockat istället.
    Du har väl packat upp MII filerna så du inte kör dom innefrån zipfilen, särskilt viktigt när det gäller old filen?
    Jag har testat båda varianterna. Jodå alla filerna ligger på skrivbordet.

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Mp 3,6 altså
    dethjar hänt mei at jag har fått låssa kabeln från brännaren ock sätta dentill baka före den har funkat
    Röda lampan skall lysa då är den klar och prugramera med. Har den funkat för?
    Jag har ryckt ut kabeln ett antal gånger likadant med kortet. Det är första gången jag använder brännaren. Är helt grön på detta.

  10. #20
    skönt att det är fler än jag som tycker detta är väldigt konstigt. kan det vara fel på kort eller brännare. När jag kör MP test så funkar ju allt....

Liknande ämnen

  1. Ännu ett fiasko!
    Av luvan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-09-08, 18:00
  2. ännu ett m2 problem
    Av Megaman i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-13, 13:09
  3. Ännu en nybörjarfråga
    Av simpatico i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 21:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss