Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Nu har jag lämnat Satlovers..

  1. #1

    Nu har jag lämnat Satlovers..

    Det går inte att jobba som support, utan ett bra bord i ryggen. Vi får se vad som händer, men jag hoppas det blir nåt som passar oss DB.ägare.

    mvh humlan
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2
    Vad sköööönt att slippa deg där :!:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    är tråkigt det finns folk som dig som tycker så... han försöker hjälpa folk så gott de går så tycker inte ni ska hacka på han...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface
    är tråkigt det finns folk som dig som tycker så... han försöker hjälpa folk så gott de går så tycker inte ni ska hacka på han...
    Just bara för han använder sat boards för att kränga sina prylar..jag har då inte sett någon rabatt som han lovat ???????

    Dette er igen kritik, bara trött på att se den där humlan skriva: "nu har vi det ..nu har vi moppar o skit....."

    Han e fan inte ett dugg bättre än kort månglarna!!!!!!!!!!!!

    www.neptunsat.se har bättre support o billigare boxar o tillbehör.

  5. #5
    Face: Billigare boxar kanske neptunsat har men sådan support som Humlan har stått för den är absolut fenomenal!!


    Humlan+DB= <3

    Hoppas att jag får lite hjälp av humlan när jag skaffar mig en DB om 1 månad eller så :smile:
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  6. #6
    Börjar fatta varför vissa forum är stängda för allmänheten nu. :roll:

    Får fortfarande inte ihop det att folk kan vara så jävla dryga när de sitter framför en skärm å ett tangentbord???

    Tänk om alla kunde läsa inlägget å sedan svara sakligt, om man nu har ett svar. Har man inget svar så behöver man inte skriva ett spydigt inlägg, bara för å skriva. Ge fan i det istället.

    På så sätt skulle detta forum fylla uppgiften till 100%. De som vet svarar vi andra, som kanske inte vet i frågan, kniper.

    El L :lol: kk :lol:

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Hoppas att jag får lite hjälp av humlan när jag skaffar mig en DB om 1 månad eller så :smile:
    Det vore ju väldans knepigt om du inte fick support om du handlar av honom!!!!!!!!
    Support ingår i priset !!!!!!!!!

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Face
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Hoppas att jag får lite hjälp av humlan när jag skaffar mig en DB om 1 månad eller så :smile:
    Det vore ju väldans knepigt om du inte fick support om du handlar av honom!!!!!!!!
    Support ingår i priset !!!!!!!!!
    Klart han får support! Å är det nån som är besviken på mig/supporten, så hör av er. Jag är inte felfri, så det finns säkert folk som är missnöjda, men ge mig då en chans å rätta till det. Ni vet var jag finns, så det är bara å stöta på.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Face
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface
    är tråkigt det finns folk som dig som tycker så... han försöker hjälpa folk så gott de går så tycker inte ni ska hacka på han...
    Just bara för han använder sat boards för att kränga sina prylar..jag har då inte sett någon rabatt som han lovat ???????

    Dette er igen kritik, bara trött på att se den där humlan skriva: "nu har vi det ..nu har vi moppar o skit....."

    Han e fan inte ett dugg bättre än kort månglarna!!!!!!!!!!!!

    www.neptunsat.se har bättre support o billigare boxar o tillbehör.
    Vad gör deras support bättre? Jag vill åxå bli bättre, så det är av stort intresse å veta hur jag kan förbättra mig.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  10. #10
    Ett prsonangrepp till i denna tråden och jag låser den. Håll er till fakta och inte den gjorde så och den gjorde så och den så ect ect ect

    Trött på dagis nu.....

    //S

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss