Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Kartprogram -> Laptop -> Röst

  1. #1

    Kartprogram -> Laptop -> Röst

    Någon som vet ett bra kartprogam som man kan köra på laptop med gps funktion?
    Som finns på svenska och har detaljerade svenska kartor och röst/tal funktion.

    Har Route 66 2005 men saknar röst/talfunktionen. Lite bökigt att köra och titta på laptopen samtidigt

  2. #2
    Jag kör Microsoft Autoroute,funkar helt ok för mig även när jag varit ute och åkt i Europa.
    Har dessvärre inte koll på om det har någon röstfunktion

  3. #3
    Hade tidigare en version av MS Autoroute, kommer inte ihåg vilken, men det var en som följde med den hyrdator jag hade tidigare. Den hade inte röstfunktion. Och det är just den som jag är ute efter.
    Speciellt om man kör i storstäder så är det svårt att stanna till och titta på laptopen.

    Hur det är med nyare versioner har jag iofs inte kollat. Men ska kolla på MS hemsida.

  4. #4

  5. #5
    Verkar intressant, dock så finns det inte kartor för europa / sverige i arkivet.

    Hoppas det kommer en europeisk version också.

Liknande ämnen

  1. Antenn Laptop
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 14:56
  2. Mottagare i laptop
    Av Nicke P i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 21:01
  3. Ändra Röst
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 21:46
  4. Boxer i Laptop?
    Av qbjorn i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 20:07
  5. Kartprogram Till Mobilen....
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-04-07, 19:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss