Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: kanal sortering Relook 400s

  1. #11
    Jag har själv upplevt det du beskriver ibland när man uppdaterar db'n i 2.13.6

    Prova att spara dina ändringar, avsluta PCeditor, starta den igen och ladda in db'n och se'n uploada, det brukar funka!

    mvh
    RiOh

    Citat Ursprungligen postat av paulbagh Visa inlägg
    Hej Atomized
    Jag har gjort steg för steg som du sa men efter att jag är färdig men sorterat kanalerna som jag vil så trycker jag på Upload Channel Database och sen FTP Database Upload och sen trycker jag på start så står det Den nya kanalordningen måste sparas först. Vill du göra det så trycker jag ja då kommer det ett medelande det står om du laddar upp denna DB fil,så raderas DBn i STBn. vill du fortsätta ? trycker jag ja så ladar den till boxen då står det att det är klart efter att jag startat om boxen så är det samma skit ingen är ändrad . föresten jag kör PC editor 1.2.45 by jonDone om det har nån betydelse snälla hjälp.

  2. #12
    det är fixat du tack

Liknande ämnen

  1. Relook 400S
    Av Deas i forum DGStation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-25, 08:34
  2. relook 400s frågor??
    Av gimmen i forum DGStation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 15:27
  3. Har nån varit med på de relook 400s
    Av paulbagh i forum DGStation
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 17:02
  4. Relook 400s inspelning.
    Av Johan i forum DGStation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 10:52
  5. RELOOK 400s
    Av falbygden i forum DGStation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 21:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss