Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Digiality VC CI-104

  1. #1

    Digiality VC CI-104

    Hejsan!!

    Jag har denna boxen. Kör med BC till Conax och GK till Via.

    Men när jag har dessa korten i smatidigt så låser sig via kanalerna efter ca 10 sek. Men bara om jag växlar från en CD kanal till en Via kanal.

    CD kanalerna fungerar utan problem.

    Är det någon som vet varför det blir så här, lr har ett liknande problem? Har uppdaterat till senaste programvaran och nollställt motagaren, men problemet kvarstår.

  2. #2

    Testa manuellt läge

    Ditt problem kanske kan lösas genom ett val i menyn för inställning av vilken läsare som skall användas. Är förmodligen i läge Auto ifrån början välj läsare manuellt istället så funkar det nog bättre för dig.

  3. #3

    Hittade denna tråd!!

    Digialitybox - ej uppgraderad - med conax emu i B och Viaccessmodul i D och det fungerar perfekt. Men med Via-kortet i A hänger det sig.

  4. #4

    Viacsess Modul

    Ok. fast då kör jag nog med att ta ut Conax kortet innan jag vill titta på Viasat. Blir billigare så, än att köpa en viacess modul för 1000 spänn.

    Tack ändå. och hittar du nån annan lösnig är du välkommen att skriva in den här.

Liknande ämnen

  1. min digiality gick just upp i rök!
    Av lacrits68 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-20, 07:59
  2. Digiality VC CI 304 vs Digiality CX CI 304 HJÄLP!
    Av Showbiz i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-08, 20:20
  3. Digiality VC-104
    Av Salami i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 11:29
  4. Digiality VC-CI 304
    Av kvam80 i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 18:04
  5. Digiality VC-CI 204
    Av station1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-03, 19:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss