Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: problem med samsung 9500

  1. #1

    problem med samsung 9500

    Jag har problem med samsung 9500 och mitt guldkort, senast igår under ishockey matchen, så får jag upp medelande att kortet inte fungerar, men efter ett par minuter så kommer det igång igen, och så höll det på ett par ggr, även under kvällen innan också.
    Vad kan problemet vara, pratade med en kompis som har samma saker som jag och han har inga problem säger han.

    Mvh M...

  2. #2
    Du har inte tankat ner ny mjukvara från sateliten ?

    :twisted:

  3. #3
    satwaffer
    Gäst
    Det är inte så att du har kortet i övre kortläsaren.
    För jag hade lite problem med det du antyder, jag hade season i
    undre men fick skifta och sätta kortet i undre och season i övre nu funkar det klockrent. Har läst på andra forum om liknade problem. Du kan ju alltid prova. Vet inte om du har en patchad sammy men antar det.

    / satwaffer /

  4. #4
    Nej jag har inte tankat ner någon uppdatering, och jag har provat just det att bytta kort platser mellan kort och interfacet.

    Denn fungerar rätt så stabilt just nu men det händer någon gång på en kväll att den försvinner en liten stund.

  5. #5
    bosolbe
    Gäst
    Hadde også problem med gullkort på min Samsung. Lastet filene fra Stopstop. Byttet til Funkort og alt var ok.

  6. #6
    Kör BBaio filen på silverkort det fungerar problemfritt på samsung och då låser du upp alla viaccess program som du får in från parabolen

Liknande ämnen

  1. Problem med samsung 9500 ay
    Av powerwagon i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 16:55
  2. Problem med Samsung DSR 9500 VIA CI!
    Av KaLnAk i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 22:28
  3. Samsung 9500 problem?
    Av Analogu3 i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 22:12
  4. Problem med Samsung 9500 AY
    Av punx8 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-08-31, 09:20
  5. [LÖST] Problem med Samsung 9500
    Av Kolvastång i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 13:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss