Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Comhem boxar

  1. #1
    Jeppe_swe
    Gäst

    Comhem boxar

    Hej, detta är mitt första inlägg här och jag kan inte så mycket om detta område men jag har några frågor vore tacksam för svar.

    Fungerar någon av dessa boxar med Comhem och piratkort? om ja vilken rekomenderar ni isåfall?
    http://www.netonnet.se/section.asp?sid=1000472&did=0

    Jag är ute efter en så billig box som möjligt och ny (ej beg). Några bra förslag? enda kravet är att den ska fungera med comhem och piratkort.

  2. #2
    De funkar inte.

  3. #3
    Jeppe_swe
    Gäst
    Ok, tack. Har du något förslag på en billig comhem box?

  4. #4
    Du kan ju köpa från Comhem inkl 1 års abb för 995 resp 1995 beroende på abb.
    Sen ska det finnas en Humax att köpa för runt 3300 nånstans på nätet som jag inte minns sidan till. Tror nån annan kan hjälpa till eller att det stått i nån annan tråd här.

    Billigare än så tror jag inte du kan komma över en ny box. Begagnade är inte heller mycket billigare. Har du tur kanske du kan hitta en för ca 2500. Har du likadan tur som jag hade så hittar du en för en tusenlapp...

  5. #5

  6. #6
    Jeppe_swe
    Gäst
    Tack så mycket. Har funderat på den där.
    Om man jämför Humax 5100c med den som man kan köpa för 1995kr av comhem, vilken är bäst? Är det huvudtaget någon skillnad på boxarna?

  7. #7
    Den du får genom Comhem kan inte ta emot de analoga kanalerna utan dessa måste du köra genom TV:ns mottagare. Hur det funkar med Humaxen vet jag inte. Sen har inte Comhems box nån display där aktuell kanal visas.

  8. #8
    Jeppe_swe
    Gäst
    Enligt vad jag har läst på detta forum så verkar inte Humaxen heller kunna ta in analoga signaler.
    Det jag syftade på var mera om det skiljer någonting mellan olika boxar vad gäller tex bildkvaliten eller ljudkvaliten?

Liknande ämnen

  1. Vilka Comhem-boxar har två st scart?
    Av Hof i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 18:54
  2. [LÖST] Vilka boxar kan man köra i ComHem-nätet?
    Av PhanatiX i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 15:17
  3. Boxar till salu av comhem
    Av robert_gbg i forum Com Hem
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2003-11-27, 13:01
  4. Nya boxar för Comhem
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 13:43
  5. ComHem PVR boxar på www.netto.nu
    Av Johan i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 16:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss