:? :? Nu har jag bränt mitt nya Galaxy guld kort via hjälp här ifrån, hämtade dom två filerna som heter pic och eeprom som fanns här "Kanon" allt funkade, men nu 2 dagar efter funkar inte canal digital och tv1000 etc..Så då antar jag att dom har kodat om signalerna...Men så skall man om jag förstår det hela rätt lägga in nya koder via ett fjärrprogram som jag laddat ner och ett program som heter multinixeditor34 och sedan klicka på aply.. Men måste jag öppna någon fil först tex. pic filen eller eeprom filen på mitt kort står det PIC+EEprom och sedan en massa annat. filerna som jag laddade ner är COMHEM_GOLD34_EEPROM.HEX och COMHEM_GOLD34_PIC.HEX och sedan brände jag dessa och allt funkade. Men vad gör jag nu ???? jag har mp7, multinixeditor34, fjärrprogram Remote ,MorpHex, funprom247 på min dator..... Jag har också ett FUNCARD VI kort som är nytt och som inte är andvänt... jag har också tagit hem något som heter tom provider_comhem..Så är det jag som är trög eller..kan någon vänlig själ förklara hur man skall göra. Jag har också varit inne och läst Guiderna här men blev inte klokare för det..Förstår mycket men men inte riktigt vart man klickar eller öppnar i MP7, (Jag har en Multibrännare 3.5) för att lägga dom nya koderna och sedan bränna dom? Eller gör man allt via fjärrkontrollen på TV´n ? Så kan det väl inte vara ? provade också att byta hemlig kod och stod på den kanalen som man skulle byta på också tryckte jag in 1250 med resultatet att jag fick vänta 24 timmar innan jag får nytt försök *ler* ja ni skrattar men vem hundan har sagt att det skall vara lätt *S* Eller har dom byt system så inget av detta funkar mer. Jag har en Sagem box föresten...

MVH
IDIOTEN ??? ops: ops: