Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Nya kanaler

  1. #11
    michelangelo:

    Har kollat och inte funnit nån annan rubrik med samma problem som jag så jag hoppas på hjälp här och nu istället för att skriva ett nytt inlägg.

    Jag har problem med kanalerna.
    Hoppas att jag får skriva vilka kanaler jag har fel på utan Varning nu .

    Kunde se alla Ny kanaler som har kommit Men nu kan Jag inte se dom och hallmark.viasatsport.animal planet osv.Men jag kan se alla canal+,tv 1000,cinema,alla ppv.mysko..
    Kan inte så mycket som ni kan utan får lita på er andra..

    Vad kan det bero på?
    Felet började för nån dag sen,nu kommer det upp röda rutan Tyvärr.
    Hoppas jag inte hamnade på fel inlägg nu bara :smile:

    /Dartman

  2. #12
    När blir dessa kanaler aktuella för oss i Stockholms området då, om det öht blir det?

  3. #13
    Anledning till att några av er inte kan se alla kanaler är nog att Comhem bestämt att bara visa utvalda kanaler i hela landet..

    Alla kanaler finns med på listan på grund av att Comhem bara skickar ut en kanal lista över hela sverige o inte enskilda för olika nät områden..


    Angående @Dartmans problem så e det nog så att du har nu fått "Röda rutan" eller en enkel kod bytte. sök åp forumet.. så hittar du nog hjälp för dina problem..

  4. #14
    som sagt, måste vara i göteborg, och com hems internet måste vara indraget i huset. (inte abb, utan det ska vara indraget) för att det ska funka med de nya kanalerna

  5. #15
    Jag mailade ComHem och frågade on Rai Due för ett tag sedan. Svaret blev:

    "Denna kanal är en provkanal som bara distribueras av vissa fastighetsbolag i Göteborg. Vi har ingen information om när den skall börja att gälla i hela landet."

    Tydligen ligger det tomma kanalplatser i boxen och sedan "fyller" vissa lokala bolag i kanalerna?

  6. #16
    Detta leder ju till en fråga.. varför lägger dom in nya kanaler när de fortfarande inte kör digitalt på de viktigaste kanalerna.. dvs TV3, TV4, Kanal5, ZTV.

    Är det bara jag som är riktigt irriterad på det?

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 16:32
  2. Sirius kanaler blir Astras kanaler?!
    Av Snouser i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 14:49
  3. Sky-kanaler o irdeto-kanaler
    Av Mr ramme i forum Irdeto
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-03, 00:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss