Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: tips ang. au kort viasat?......plzzz...

  1. #21
    Du får ursäkta om jag inte tänker ge ut den.
    Har spenderat många timmar på att leta efter rätt kod!

    Ett tips till dem som kanske inte riktigt vet hur man gör är att skaffa sig t.ex. wallbanger o ett sesion interface.
    Lägga in mk koderna i det för då ser man ganska snabbt o enkelt om koden funkar. Slipper böket med att lägga koden där och sa/ppua här, o sedan programera kortet o kanske få vänta x antal timmar i värsta fall innan man ser oom det funkar eller ej.
    Jag gjorde så och när jag sedan hittade en som funkade började jag få ett gk att au. Då visste jag att jag hade en kod som funkade o att det bara var fel prog av mig, men till slut så gick det!

    Som sagt så tänker jag inte tala om vilken det är men jag vet att det är flera som funkar, behöver inte vara just dom med störst poäng eller fungerar procent!!

  2. #22
    Ja du gör som du vill. Jag har redan 2 mk5 från ucs som uppdaterar allt så det kvittar mig. Fast dom ligger iofs inte på låg level.

    Det snabbaste sättet att kolla är väl ändå Uatest. Har kommit ny verre precis med nya loggar (1.15)
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Tips på TV-kort (DVB-T) med CI-slot
    Av rolrn i forum Hårdvara
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 18:48
  2. Lite tips på DVB-S kort?
    Av electrified i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 15:48
  3. [LÖST] Något tips på ett bra DVB-T TV-kort för PC?
    Av hejkon i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-07-17, 20:14
  4. Ett stort tips till alla viasat-pirater
    Av Viaconakrypt i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 11:35
  5. Tips hur man kan skaffa kort? pris?
    Av Monika_1971 i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2002-12-22, 03:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss