Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Problem med sagem boxen

  1. #1
    Dw33zil
    Gäst

    Problem med sagem boxen

    Hej

    Har lite problem med min box. Det verkar som om den lever ett eget liv, Startar av sig själv. Fruktansvärt drygt och irriterande. Någon mer med detta problemet? Eller någon som vet vad som är fel? Går det att göra något åt skiten?

    /Jim

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Min brukar liksom halvstarta...

    Den startar och börjar blinka... men efter ett tag så visar den klockan igen.

    Den startar inte helt och hållet...

    // Xx-RaY

  3. #3

    Sagem

    :idea: Har du försökt installera om den? Sagem har en förmåga att hänga sig om den blir för varm. Annars så finns det bättre alternativ till Sagem... :roll:
    //Stoiss

  4. #4
    Dw33zil
    Gäst
    Det är som du säger xx men iom att jag använder scart så bytar den automatiskt kanal. och det händer självklart ALLTID när jag glor på ngt.

    Och stoiss jag har testat att installera om med samma resultat. Jag vet att sagem är en jevla skitbox men jag känner mig inte spec sugen på att lägga ner en massa pengar på en ny box. så mycket använder jag den inte. kollar mest på matcher m.m

    Jim

  5. #5
    Dw33zil
    Gäst
    Har redan testat med fullscart utan framgång. Ska däremot testa att göra som du sa och bryta loss stift 8. menar det enda som kan gå åt helvete är scartsladden och då blir jag varken rikare eller fattigare.

    Tackar för tipset Jabbata!!

Liknande ämnen

  1. problem med sagem boxen efter uppdatering
    Av abcdef80 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-28, 10:22
  2. Kan man ha 2 kort i Sagem-boxen?
    Av Mr ramme i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 16:16
  3. Sagem boxen
    Av lyserg i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 19:07
  4. Nya Sagem boxen
    Av pettan100 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-15, 04:17
  5. Hur uppdaterar man sagem-boxen?
    Av kurre_33 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-07-19, 05:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss