Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Comhem återförsäljare - kort direkt i hand?

  1. #1
    macabman
    Gäst

    Comhem återförsäljare - kort direkt i hand?

    Jag undrar vad det finns för Comhem återförsäljare och om man kan få kortet direkt i hand när man beställer i affär? Eller är det så att man får det hemskickat efter nån vecka?

    Tack på förhand :smile:

  2. #2
    De flesta som är återförsäljare åt "COMSNÅL" har skyltat om det. Och visst får man kortet direkt när man beställer hos dom, det kan vara bra för oss som har fått abstines besvär :lol:

  3. #3
    Korten man får i affären av återförsäljaren (CH) fungerar direkt.(utan info/koder frånCH)
    Och är mycket intressant.(arbeta vidare med detta ,den som söker han finner)

  4. #4
    för att få ett kort i affär från com hem måste man även hyra/köpa box där. En rolig sak är att Expert har skyltat med erbjudandet att man får hyra paketet och behöver endast betala en krona, på alla andra ställen är det gratis problemet är tydligen att experts system gör så att man måste minst ta betalt en krona för allt man säljer.
    Kortet funkar också på direkten eftersom det är 14 dagars frivisning på alla korten i början

  5. #5
    macabman
    Gäst

    f

    Jag behövde varken hyra eller köpa box där.

    Jag sa att jag redan hade box och ville bara ha abbo. Det gick fint.

Liknande ämnen

  1. IPTV med CA-modul direkt i TV:n
    Av snej12 i forum IP-TV
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 22:18
  2. HDTV direkt i telejacket
    Av Polisen i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-05-30, 16:46
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-08, 12:38
  4. [LÖST] Kortbrännare direkt i laptop?
    Av sebb4u i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 13:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss