Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: c*mh*m

  1. #1

    c*mh*m

    vad händer 18-19 dec...sett de datum...om nån vet skriv så man vet
    frustrerad

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Då är det 5-6 dagar kvar till julafton...

  3. #3
    Sprinter
    Gäst

    c*mh*m

    8) det är allvarliga saker vi måste arbeta tillsammans om det här
    inte skämta för jag tror inte att du vill sitta och betala för deras taskiga ut bud själv är jag tacksam för att det finns folk som arbetar med det här
    en guld stjärna till dom.....................

  4. #4
    Ärligt talat - det är viktiga saker på gång här. Vi får nog ställa in alla andra aktiviteter i samhället för här måste minsann kodas och knepas så att alla kan se ComSlem gratis igen.

  5. #5
    ut bud var ärligt talat den värsta särskrivning jag har sett .... har ingen gått på svenskan i skolan här ?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av xjan
    ut bud var ärligt talat den värsta särskrivning jag har sett .... har ingen gått på svenskan i skolan här ?
    Hade man de så skulle man kanske varit med grabbarna grus i skandia härvan :lol: :idea: Istället för att försöka hacka combort . Då hade man haft 20 mille på någon ö mellan england och frankrike på ett bank konto där 8)
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  7. #7
    ingo ten
    Gäst

    >>>>>xjan

    >>>>>xjan.....Vad menar du ????? inte ett skit !!!
    Jag fattar vad folk skriver här ......bytt forum i.s.f !!!!

  8. #8
    @lillmats

    Vad menar du med de datumen du skrev???
    har du hört nåt så säg vad du hörde..

    O för er andra... Vad e det ni håller på med..
    Bara för att Comhem har släckt betyder det inte att forumet ska förvandlas till "skit"..

    Om ni inte har svar på frågan undvik att skriva ovidkommande inlägg..

    Och för övrigt så e det så att alla har rätt att stava fel så inte är vi här för att rätta dem...

    Sluta med tramserierna..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss