Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Klona kort??

  1. #1

    Klona kort??

    Hej jag barar undrar hur man kan klona ett kort ??
    För om en ca en vecka kommer jag få ett kort som är klonat eller fejkat från någon störe tv handlare där alla kanaler ska fungera..
    Han som fixar kortet låter mig ha det ett par dagar innan jag betalar så att jag ser att det funkar.. jag har ingen brännare själv någon som vet vad man ska ha får typ brännare till ett sånt kort

  2. #2
    Återkom när du har kortet i näven (eller boxen) och ser att det verkligen funkar.

  3. #3
    Jag är till 99% säker att det ska funka har en nära kompis som har köpt sånt kort men han ska ha 1500kr för skiten och jag ville vänta tills någon annan köpte före mig.....

  4. #4
    Tyvärr tror jag nog att den där 1%-iga risken att det inte kommer fungera kommer gå segrande. Men jag hoppas självklart på motsatsen och gratulerar dig till gratis-TV (nåja..!) om jag nu skulle ha fel.

  5. #5
    Mm, tänk på att det kan vara ett originalkort.
    Inte så kul att betala 1500 för två veckors tittande.

  6. #6
    Man kan inte klona kort så länge din brännare eller klonare inte har programvara som kan läsa chipset

    det är min uppfatning och nog många andras också !!!
    1%

  7. #7
    Fasen vad ni är generösa, jag tror mer att det lutar åt en tusendels promille ;-)
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Liknande ämnen

  1. Klona 3G-kort
    Av ElFeo i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 21:52
  2. Koigera/Klona program kort
    Av compaqdeskpro i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 13:47
  3. Är det möjligt att klona Boxer Kort ?
    Av wankwolf i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-05-20, 17:09
  4. Klona kort
    Av caddy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-11, 12:04
  5. [LÖST] klona ett org.kort
    Av SatKey i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-05, 16:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss