Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Köp ingen box nu!

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av flodis79
    Nja det du får om du köper loss direkt är väl i vissa fall rekonditionerade boxar, dvs second hand som kollats igenom väldigt noga och åtminstone invändigt är helt ok men kanske har repor och andra skavanker på exteriören.
    Jag köpte min för 495:-, å det var en ny box.

  2. #12
    rickardh
    Gäst
    Köpte också ny, och inte var det nån gammal det heller! Fin fräsch smidig liten sak.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av ulagbg
    Jag har hört att man ska säga upp sitt abonemang och skita i att lämna tillbaka boxen. Det är tydligen ingen som frågar efter det!!! :lol:
    Det kan du ge dig på att de upptäcker till slut. För mig stängde de av mitt internet för att boxen inte kommit dem tillhanda och att jag, trots påtryckningar, inte betalat.

    Fick till sist ge mig och skicka tillbaka boxen efter 1½ år. Men det gjorde ju inget för då hade P-korten slutat funka. Så gratis och kul var det. :wink:

    Det var bara att hasta iväg och införskaffa Boxer, hem och snickra ihop ett kort och så hade man åtminstonde Canal+ igen. :wink:

  4. #14
    Är dom boxarna som comhem säljer nått att ha?
    Skall man hellre satsa på att köpa en beggad box?

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Nos
    Är dom boxarna som comhem säljer nått att ha?
    Skall man hellre satsa på att köpa en beggad box?
    Undrar jag också. Funderar på att säga upp hyrboxen.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av plyne
    Före nyår kostade dom 295 kr.
    Synd att du inte hann med då. :-(
    Blir så jävla förbannad på Comslem.... Ringde ca 10 gånger och försökte köpa loss hyrboxen för 259 spänn, men alla jag pratade med sa att något sånt erbjudande har vi aldrig haft....

    Tycker att detta luktar fruktansvärt illa. :cry: :twisted: :evil: :idea: :?: :evil: :evil: :evil:

  7. #17
    Jag har köpt min dekoder utav comhem för 495kr, en sagem.
    Men jag tycker att det är en "skit dekoder" seg i kanalbytena, går inte att se dom analoga kanalerna genom dekodern.
    säga vad man vill om hyr dekodern men den va fan så mycket bättre än den som comhem säljer nu.

  8. #18
    Så där, nu har man beställt en köpbox. Frågade först om man fick köpa loss min hyrbox, fick till svar att det går inte. Då fråga jag vad dom ska göra med med dom gamla boxarna, "dom renoverar vi upp och hyr ut till andra" sa han. :wink:

    Frågade också vad det är för skillnad på hyr och köpbox... han sa att köpboxen var "snabbare" och att det inte är nån display och kortlucka på köpboxen och att man inte kan se dom analoga kanalerna.

    Jajja...

  9. #19

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av flyman
    Jag har köpt min dekoder utav comhem för 495kr, en sagem.
    Men jag tycker att det är en "skit dekoder" seg i kanalbytena, går inte att se dom analoga kanalerna genom dekodern.
    säga vad man vill om hyr dekodern men den va fan så mycket bättre än den som comhem säljer nu.
    Finns det samma menyer osv. i den nya köp-dekodern?

Liknande ämnen

  1. Ingen bild
    Av viri8247 i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:01
  2. ingen som har?
    Av sören i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-05-05, 14:43
  3. [b]ingen signal på via s..[/b]
    Av ddenan i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-04, 21:11
  4. [LÖST] Ingen Vill Eller Ingen Kan
    Av krigare37 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 23:19
  5. [LÖST] Är det ingen
    Av Ponza85 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-22, 14:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss