Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: ny nykel i filerna

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    ny nykel i filerna

    är det någon som är haj på att dra in nya nycklar i gamla filer?

    för jag har den nya 21 nykeln till cd här framför mig och tänkte att det borde gå på något sätt att byta ut den mot den gamla i filerna...

    eller är jag rent ute i tomteskogen?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Till vilket kort

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    m2
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    skicka den så skall jag göra ett försök

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Kan du inte förklara lite istället för jag tror min polare blir så glad på mej om jag postar nyckeln i ett publikt forum :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    du kan prova med den gamla editorn till m2 ioförsej är kortet uppdaterat till m2 v2 men det går kanske endå

    skriv vad den börjar på så skall jag se så det inte är en gamal
    annars får du prova med inteface

    tex fffffffffa5 b3 64 d4

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    6C 30 D3 32

    lång jävel kan jag säga..
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    The first six digits in old key 21 are 6C30D3.
    Any key with those six in the beginning is fake.
    If yourew in the furtile bussiness of finding new key 21 on the net.Learn them by hart and whenever you find a new key look at the first six and if they are 6C30D3 its not the new key 21.By the way you will not find it on the net it will find you.
    Den är gammal
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Säker på det? Killen jag fick det av är jäklig på sånthär. Han har varit med UCS ett bra tag och känner Team PDK å allt. Men ja ingen är perfekt :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Kolla om det stämmer med den här http://crypt.enjoy.joint.net/cgi-bin...type=&number=1
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. nya filerna
    Av tobbesv i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-18, 10:36
  2. Filerna?
    Av Mållgan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-12-01, 20:55
  3. Får nån dom nya filerna å funka?
    Av poolle i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 17:19
  4. Vem fixar filerna?
    Av isel145 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 10:52
  5. Hex filerna borta
    Av NEO i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 11:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss